סה"כ צפיות בדף

על הבלוג

על עורך הבלוג: גור מיטלמן עוסק בהוראה, מחקר ופיתוח הקשורים לתחום האנרגיה.
במקביל הוא גם כותב טורי דעה בלתי מתפשרים על הנושאים הבוערים של ימינו, ולא חדל לתאר בדרכו הייחודית את המציאות באזורנו.

יום רביעי, 1 ביולי 2015

ונעבור לפרסומות

מה זאת אומרת פרסומת של חברת חשמל.
ואם אני לא מרוצה מהחשמל שלהם מה אני יכול לעשות, להתחבר לעמוד חשמל בארגנטינה?

ומה זאת אומרת פרסומת של נובל אנרג'י לגז טבעי.
ואם לא מתאים לי המחיר שלהם מה אני אעשה, יעבור לגז מזגנים?

ומה זאת אומרת פרסומת של ביטוח לאומי.
למי עוד אפשר לפנות בסיום שירות המילואים, לשירותרום?

מי שרוצה לעשות סרטון תדמית במסווה של פרסומת אז ככה:
א.  שיעשה את זה על חשבונו ולא על חשבוננו.
ב.  שלפחות ידייק בעובדות וימנע מהטעיה מכוונת של הציבור כמו בדוגמאות להלן:
נובל אנרג'י: "הגז הטבעי ידידותי יותר לסביבה". כן, אולי ביחס לפחם וסולר, אבל ביחס לאנרגיות מתחדשות כמו שמש למשל, גז טבעי הוא הרבה יותר מזיק. זה לא חכמה גדולה להציג חלופה גרועה ואז להראות שהאלטרנטיבה שאתה מציע טובה יותר...

ביטוח לאומי: "הביטוח הלאומי נועד כדי לספק לכל התושבים את הביטחון הכלכלי שלהם". אז זהו שהשאלה היא לא רק למה הוא נועד, אלא גם מה הוא עושה בפועל... נדמה לי שהביטחון הכלכלי היחידי שיש בביטוח לאומי הוא של הבכירים והמנהלים שם, שגורפים משכורות עתק עם פנסיות מטורפות (נחשו על חשבון מי?).

2 תגובות: